Proraso
Al bijna een halve eeuw lang heeft Proraso de kunst van het scheren veranderd in een pleziervol dagelijks ritueel. In het jaar 1948 kwam Piero Martelli, aan de vooravond van een economische boost, met de Proraso Pre Shave Cream op de proppen. De versheid van dit product stond voor de geest van een nieuw tijdperk in Italië. Het unieke aan Proraso is dat het tegenwoordig, net als vroeger, nog steeds aan de wensen van de klant voldoet. Hierdoor krijgen alle mannen een perfecte en verfrissende scheerbeurt. Proraso is al vanaf 1948 een lab vol ideeën en innovaties voor de toekomst. De producten van Proraso verschillen in vorm en zijn in vorm veranderd door de jaren heen, maar de inhoud is gelijk gebleven en staat voor de originele waarden van het merk: Het gebruik van natuurlijke ingrediënten.
Tegenwoordig wordt het bedrijf geleid door de vierde generatie en is de missie altijd dezelfde: het maken van emblematische en zeer gespecialiseerde producten voor het scheren en verzorgen van baarden. De perfecte match tussen verleden en toekomst, tussen klassieke traditie en innovatie, maar ook communicatie, bescherming van een kunst, van haar technieken en van de mensen die haar beoefenen.
Shampoo Baardolie Baardbalsem...
Shampoo Baardolie Baa...
Proraso verstuiver ideaal voor het...
Proraso verstuiver idea...
Baardbalsem Azur Lime van Proraso ...
Baardbalsem Azur Lime v...
De Proraso Scheertube is zachte en...
De Proraso Scheertube i...
De Proraso After Shave Balm Aloe V...
De Proraso After Shave ...
Proraso Aftershave Balm Cypress & ...
Proraso Aftershave Balm...
Proraso Giftset Azur Lime....
Proraso Giftset Azur L...
Met deze baardshampoo van Proraso ...
Met deze baardshampoo v...
Proraso pre shave crème sandalwoo...
Proraso pre shave crèm...
Proraso Beard Balm is voor de begi...
Proraso Beard Balm is v...
De originele scheerschuim van Pror...
De originele scheerschu...
Overige categorieën in Merken
Proraso
Al bijna een halve eeuw lang heeft Proraso de kunst van het scheren veranderd in een pleziervol dagelijks ritueel. In het jaar 1948 kwam Piero Martelli, aan de vooravond van een economische boost, met de Proraso Pre Shave Cream op de proppen. De versheid van dit product stond voor de geest van een nieuw tijdperk in Italië. Het unieke aan Proraso is dat het tegenwoordig, net als vroeger, nog steeds aan de wensen van de klant voldoet. Hierdoor krijgen alle mannen een perfecte en verfrissende scheerbeurt. Proraso is al vanaf 1948 een lab vol ideeën en innovaties voor de toekomst. De producten van Proraso verschillen in vorm en zijn in vorm veranderd door de jaren heen, maar de inhoud is gelijk gebleven en staat voor de originele waarden van het merk: Het gebruik van natuurlijke ingrediënten.
Tegenwoordig wordt het bedrijf geleid door de vierde generatie en is de missie altijd dezelfde: het maken van emblematische en zeer gespecialiseerde producten voor het scheren en verzorgen van baarden. De perfecte match tussen verleden en toekomst, tussen klassieke traditie en innovatie, maar ook communicatie, bescherming van een kunst, van haar technieken en van de mensen die haar beoefenen.
